Zwroty

Zwroty są bajecznie proste i darmowe dla większości produktów.

Jak zwrócić zamówienie?
  • Zaloguj się na swoje konto, podając nazwę użytkownika i hasło. W szczegółach zamówienia można złożyć wniosek o zwrot. Przesyłkę nadasz w paczkomacie, lub przekażesz paczkę kurierowi pod wskazanym adresem w przeciągu 24-48h
  • Przypominamy, że artykuły do zwrotu należy dostarczyć w przeciągu 30 dni od daty odbioru zamówienia, zanim upłynie termin zwrotu.
  • Indywidualny sposób zwrotu ustalany jest dla przesyłek wielkogabarytowych takich jak rowery, ramy, koła, narty, namioty itp.
Zwrot należności
Zwrot należności zostanie dokonany w tej samej formie płatności, która została użyta podczas zakupu. Po dokonaniu zwrotu wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem. Jeśli minęło 14 dni, a nie otrzymałeś należności, skontaktuj się ze swoim bankiem, przedstawiając potwierdzenie zwrotu. Pomoże to w zidentyfikowaniu płatności.
Warunki specjalne

Niektóre artykuły, ze względu n ich cechy szczególne, muszą spełniać następujące warunki, aby można było je zwrócić:

  • Kąpielówki, kostiumy kąpielowe, nurkowe, surferskie: muszą posiadać naklejkę higieniczną
  • Akcesoria: należy zwrócić w oryginalnym nie naruszonym opakowaniu
  • Suplementy diety, odżywki, żywność sportową: należy zwrócić w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu
  • Artykuły z możliwością personalizacji (Custom): Po dokonaniu personalizacji lub modyfikacji produktu na życzenie klienta przez producenta (zarówno za pośrednictwem Zumbi Club jak i po bezpośrednim kontakcie klienta z producentem) nie będzie można dokonać wymiany, ani zwrotu i ponadto nie będzie możliwości anulowania zakupu artykułów.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Skontaktuj się z nami

Zumbi store
Najniższe ceny w klubie rekompensują dłuższy
czas oczekiwania na realizację zamówienia.
Nie chcesz czekać i wolisz kupić towar od ręki?
0
Koszyk
  • Koszyk jest pusty