Wysyłka

Sposób i cena wysyłki

Jesteśmy EKO! Nie używamy folii, taśm i sztucznych wypełniaczy, a wszystkie zamówione artykuły wysyłamy w jednej paczce. Koszt wysyłki i opakowania wynosi:

Odbiór w paczkomacie – 10,90 zł / darmowy zwrot
Przesyłka kurierska – 12,90 zł / darmowy zwrot

Do produktów wielkogabarytowych mogą zostać naliczone dodatkowe koszty, o czym informujemy przy każdym produkcie, którego dotyczy dopłata

Przy wyborze płatności „gotówka za pobraniem” do kosztów przesyłki doliczamy 10 zł

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Termin wysyłki

Zamówiony towar wysyłamy z naszego magazynu, znajdującego się w Polsce. Wysyłkę realizujemy nie później, niż wskazuje to termin zaznaczony na stronie wybranego przez Ciebie produktu.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Status zamówienia
Aktualizacje o statusie zamówienia będą wysyłane drogą mailową. Te informacje można sprawdzić również w sekcji „Moje konto” , zakładce: „Zamówienia i zwroty”

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Ograniczenia
W Zumbi Club staramy się dotrzeć do wszystkich miejsc. Jeśli wskazany adres dostawy ma jakiekolwiek ograniczenia dotyczące wysyłki, taka informacja wyświetli się w momencie zakupu.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Zamówienia dzielone
Istnieje możliwość, że zamówienie zostanie wysłane w dwóch różnych terminach. Wynika to ze specyfiki danej kampanii. W takim przypadku wyślemy wiadomość mailową, aby wskazać jakie artykuły znajdują się w każdej z przesyłek.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Wysyłka zagraniczna
Jeżeli zależy Ci, abyśmy wysłali Twoje zamówienie poza granice Polski, skontaktuj się z nami lub wskaż adres wysyłki z poziomu panelu „zamówienia i zwroty” w „Moim koncie”. Skontaktujemy się z Tobą i podamy wysokość dopłaty do przesyłki.
Informacje ogólne
  • towar wysyłany jest na adres podany w formularzu zamówienia
  • w każdej paczce znajduje się faktura zakupu
  • zamówienia dostarczamy na terenie całej Polski
  • wszystkie produkty pakowane są bezpiecznie, tak aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Uszkodzona paczka
  • Jeżeli widzisz, że paczka jest uszkodzona, nie odbieraj jej od kuriera, zgłaszając równocześnie powód odmowy odbioru jakim jest uszkodzenie przesyłki. Resztą zajmiemy się my, a Ty niezwłocznie otrzymasz towar w nienaruszonym stanie. Jeżeli dany egzemplarz był ostatnim na naszym magazynie, zaproponujemy Ci zwrot środków lub wymianę na inny produkt z bieżącej kampanii.
  • Jeżeli paczka nie była uszkodzona, a po otwarciu okazało się, że towar jest naruszony, niezwłocznie skontaktuj się z kurierem który dostarczał Twoją paczkę, lub z nami – będziesz musiał zgłosić kurierowi, który przyjedzie ponownie po paczkę, że przesyłka po otwarciu była uszkodzona. Resztą zajmiemy się już my!

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ

Zumbi store
Najniższe ceny w klubie rekompensują dłuższy
czas oczekiwania na realizację zamówienia.
Nie chcesz czekać i wolisz kupić towar od ręki?
0
Koszyk
  • Koszyk jest pusty