Wysyłka
Sposób i cena wysyłki
Jesteśmy EKO! Nie używamy folii, taśm i sztucznych wypełniaczy, a wszystkie zamówione artykuły wysyłamy w jednej paczce. Koszt wysyłki i opakowania wynosi:
Odbiór w paczkomacie – 9,90 zł / darmowy zwrot
Przesyłka kurierska – 9,90 zł / darmowy zwrot
Do produktów wielkogabarytowych mogą zostać naliczone dodatkowe koszty, o czym informujemy przy każdym produkcie, którego dotyczy dopłata
Przy wyborze płatności „gotówka za pobraniem” do kosztów przesyłki doliczamy 10 zł
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ
Termin wysyłki
Zamówiony towar wysyłamy z naszego magazynu, znajdującego się w Polsce. Wysyłkę realizujemy nie później, niż wskazuje to termin zaznaczony na stronie wybranego przez Ciebie produktu.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ
Status zamówienia
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ
Ograniczenia
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ
Zamówienia dzielone
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ
Wysyłka zagraniczna
Informacje ogólne
- towar wysyłany jest na adres podany w formularzu zamówienia
- w każdej paczce znajduje się faktura zakupu
- zamówienia dostarczamy na terenie całej Polski
- wszystkie produkty pakowane są bezpiecznie, tak aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ
Uszkodzona paczka
- Jeżeli widzisz, że paczka jest uszkodzona, nie odbieraj jej od kuriera, zgłaszając równocześnie powód odmowy odbioru jakim jest uszkodzenie przesyłki. Resztą zajmiemy się my, a Ty niezwłocznie otrzymasz towar w nienaruszonym stanie. Jeżeli dany egzemplarz był ostatnim na naszym magazynie, zaproponujemy Ci zwrot środków lub wymianę na inny produkt z bieżącej kampanii.
- Jeżeli paczka nie była uszkodzona, a po otwarciu okazało się, że towar jest naruszony, niezwłocznie skontaktuj się z kurierem który dostarczał Twoją paczkę, lub z nami – będziesz musiał zgłosić kurierowi, który przyjedzie ponownie po paczkę, że przesyłka po otwarciu była uszkodzona. Resztą zajmiemy się już my!
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, znajdziesz w FAQ