FAQ

Aby ułatwić Ci robienie zakupów, przygotowaliśmy listę zagadnień i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych użytkowników. Jeżeli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie, nasz zespół jest do dyspozycji pod numerem telefonu +48 576 800 306 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 20:00, Możesz również skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Poszukaj odpowiedzi w poniższym FAQ, albo zobacz nową stronę pomocy: INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z SERWISU

 

 

Czy Bony klubowe mogę wykorzystać w Zumbi Store?

Swoje Bony znajdziesz w zakładce „Boby Rabatowe”. Przy każdym z bonów znajduje się kod promocyjny, który należy wpisać w oknie „Kod rabatowy” podczas finalizacji zakupów w koszyku. Bony możesz zrealizować w Zumbi Club jak i również w sklepie ZumbiStore.pl

Jak mogę połączyć zakupy w Zumbi Club i Zumbi Store?

Możesz połączyć swoje zakupy w ZumbiClub.pl i ZumbiStore.pl nie płacąc za dodatkową przesyłkę. W tym celu złóż najpierw zamówienie w Zumbi Club. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas mailem kod rabatowy na darmową dostawę z ZumbiStore.pl. Dzięki temu będziesz mógł zamówić produkty bez dodatkowej opłaty za przesyłkę, a my połączymy Twoje zamówienia i wyślemy w jednej paczce. Kod wpisz w polu „Kod rabatowy” podczas składania zamówienia w serwisie ZumbiStore.pl

Zamówienia łączone możesz złożyć również przez Telefon, Email lub Messenger

tel: 576 800 306

email: info@zumbiclub.pl

Chat: Messenger

Różne terminy dostaw: Jeżeli czas oczekiwania podany w kampanii na ZumbiClub.pl przekracza 7 dni w pierwszej kolejności zrealizujemy Twoje zamówienie z ZumbiStore.pl, a we wskazanym terminie otrzymasz zamówione produkty z kampanii w Zumbi Club

KORONAWIRUS – AKTUALNOŚCI

Czy koronawirus wpływa na sposób realizacji dostaw?
Jesteśmy dla Was, dlatego działamy bez zmian. Przyjmujemy zamówienia i realizujemy je, zgodnie z planem. Możecie korzystać z dostaw kurierskich i paczkomatowych, które w obecnej sytuacji polecamy szczególne. Zobaczcie jak bezdotykowo odebrać przesyłkę z paczkomatu
Jakie działania zostały podjęte w celu ochrony klientów i pracowników?
My jako firma, wprowadziliśmy specjalne procedury – od pracy zdalnej dla większości zespołu, przez zwiększenie bezpieczeństwa naszych pracowników, którzy pozostają na stanowiskach pracy. Zastosowaliśmy rygorystyczne ograniczenia: kontaktów, higieny osobistej, czystości pomieszczeń, oraz przesyłek, według wszelkich zalecanych przez służby procedur.
Czy Dostawcy realizują dostawy w terminie?
Nasz łańcuch dostaw jest niezakłócony i przebiega płynnie. Jesteśmy w nieustannym kontakcie z dostawcami. Zanotowaliśmy jedynie nieznaczne opóźnienia u dostawców, ale wynikają one z bezwzględnych obostrzeń do przestrzegania higieny pracy. Wszystkie kampanie są aktualne, a o ewentualnych zmianach, będziemy informować Was na bieżąco.
Czy można wydłużyć termin zwrotu produktów?
Termin zwrotu wynosi 30 dni i w obecnej, aby uniknąć wszelkich zagrożeń epidemiologicznych, zalecamy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem paczkomatów,. Zobacz jak bezdotykowo nadać przesyłkę z paczkomatu
Czy Dział Obsługi Klienta pracuje normalnie?
Dzwońcie do nas i piszcie! Jesteśmy do dyspozycji Trzymamy za Was kciuki, życzymy odporności i szybkiego powrotu do Waszych ulubionych dyscyplin sportowych.

PYTANIA OGÓLNE

Czym jest Zumbi Club?
Zumbi Club – to serwis zakupowy oparty na formule klubowej w którym członkostwo jest całkowicie darmowe i uprawnia do robienia zakupów online i w atrakcyjnie niskich cenach. Rejestrując się w klubie, otrzymujesz dostęp do szerokiej oferty topowych i godnych polecenia produktów z kategorii – sprzęt sportowy i odzież sportowa. Jeśli rozwijasz swoje pasje, dbasz o ciało i zdrowie – Zumbi Club jest miejscem dla Ciebie.
Dlaczego markowe produkty można kupić w tak niskich cenach?
Unikamy wysokich kosztów logistycznych, ponieważ dostawcy wysyłają nam, tylko produkty zamówione przez Ciebie. Po zweryfikowaniu ich jakości – wysyłamy je, bezpośrednio do Ciebie. Użytkownicy Zumbi Club tworzą społeczność zakupową, która motywuje naszych dostawców do oferowania najniższych cen.
Jaka jest różnica między Zumbi Club a Zumbi Store?

Zumbi Club oferuje sprzęt sportowy w formie kampanii sprzedażowych, które trwają tylko kilka dni i są ograniczone ilościowo. Dzięki dobrym relacją zespołu Zumbi Club z kontrahentami i wieloletnim doświadczeniem, sprawiamy, że ceny są wyjątkowo atrakcyjne, a produkty zaskakują Cię każdego dnia. Znajdziesz tutaj również mniej znane, customowe marki i manufaktury w których sprzęt tworzony jest z pasją, precyzją i w zgodzie z naturą.

Zumbi Store to sklep internetowy ze stałym asortymentem. W ofercie ma wyselekcjonowane i najbardziej popularne produkty najlepszych sportowych marek, dostępne „od ręki”. Towary wysyłamy z naszego magazynu w Polsce. Większość produktów zamówionych w Zumbi Store, dostarczamy w ciągu 2-5 dni.

CZŁONKOSTWO W KLUBIE

W jaki sposób mogę stać się klientem Zumbi Club?
Przystąpienie do klubu jest bardzo proste i szybkie. Na stronie zumbiclub.pl kliknij przycisk: „Zarejestruj się” i wpisz w odpowiednie pole adres email i hasło, które posłuży do kolejnych logowań. Możesz również zarejestrować się za pomocą Facebook lub Google.
Czy mogę polecić Zumbi Club swoim znajomym?
Jasne! To dla nas zaszczyt i oznaka, że lubisz to co robimy, bo polecasz nas swoim znajomym. Z przyjemnością docenimy pokładane w nas zaufanie, dlatego odwdzięczamy Ci się za każde polecenie, przekazując w prezencje dostęp do „Bonów premiowych”. Więcej na ten temat dowiesz się czytając FAQ – „sekcja Bony”
W jaki sposób mogę dokonywać zakupów w klubie?
Kampanie sprzedażowe dostępne są wyłącznie dla zalogowanych użytkowników serwisu. Przystąpienie do klubu jest bardzo proste i trwa zaledwie kilkanaście sekund. Należy zarejestrować się, klikając w link: REJESTRACJA . Po założeniu konta, będziesz mógł korzystać z najlepszych ofert.
Jak zarejestrować się w serwisie?
Rejestracja w klubie jest bardzo prosta i trwa zaledwie kilkanaście sekund. Jeżeli chcesz zarejestrować się w serwisie, kliknij w link: REJESTRACJA. Podczas rejestracji, zostaniesz poproszony o podanie adresu email i hasła.
Jak zaprosić znajomych do Zumbi Club?
Aby zaprosić znajomego do Zumbi Club, wystarczy że klikniesz w pole „Zaproś znajomych” znajdujące się w prawym górnym rogu menu strony. Po wpisaniu adresu email znajomego, zaproszenie zostanie wysłane automatycznie.
Czy członkostwo w Zumbi Club jest bezpłatne?
Założenie i korzystanie z konta użytkownika jest i będzie zawsze bezpłatne. Członkostwo w serwisie nie wiąże się dla użytkownika z obowiązkiem poniesienia jakichkolwiek kosztów.
Czy można zrezygnować z członkostwa?

Członkostwo w klubie, możesz odwołać w każdej chwili. Anulowania członkostwa w klubie, można dokonać z poziomu konta użytkownika lub wysyłając emial z rezygnacją na adres info@zumbiclub.pl. Mamy jednak nadzieję, że nasza pasja i praca wkładana w znajdowanie najlepszych ofert, będzie dla Ciebie satysfakcjonująca i będziesz chętnie korzystał z promocji.

MOJE KONTO

Jak odzyskać zgubione lub zapomniane hasło?

Wystarczy, że klikniesz w link ZAPOMNIAŁEM HASŁA i wpiszesz swój adres email (podany podczas rejestracji). Wyślemy do Ciebie wiadomość. Jak klikniesz w link zmiany hasła w wiadomości emial, zostaniesz przekierowany do okna w którym będziesz mógł nadać nowe hasło.

Zmiana adresu email
Po zalogowaniu do Zumbi Club, przejdź do panelu „Moje konto” , zakładka „zmień hasło” . Znajdziesz w niej panel w którym będziesz mógł, nadać nowy adres email.
Bezpieczeństwo moich danych
Przywiązujemy ogromną wagę do ochrony Twoich danych. Dane te chronimy zgodnie z ustawą w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Przetwarzamy je tylko na potrzeby własne.
Jak zmienić zapisany w systemie adres dostawy bądź dane do faktury?
Możesz zmieniać je w dowolnym momencie w panelu „Moje konto”, zakładce „Moje dane”.
Jak sprawdzić swoje bony rabatowe?
Zajrzyj do innej zakładki w naszym FAQ . Przeniesiesz się tam, klikając w link: Bony rabatowe – więcej informacji.
Jak mogę zmienić ustawienia newslettera?

Po dokonaniu rejestracji i potwierdzeniu chęci otrzymywania newslettera, będzie on ustawiony automatycznie na codzienne wysyłanie informacji o letnich i zimowych wyprzedażach sprzętu sportowego. Możesz zmienić częstotliwość otrzymywania informacji o promocjach, jak i również wybrać interesujące Cię dyscypliny sportowe. Wystarczy, że przejdziesz do zakładki „Newsletter” którą znajdziesz w panelu „Moje konto”. Możesz również w każdej chwili zawiesić swój biuletyn, ale nie dasz nam wtedy szansy, aby poinformować Cię, o dobrym dealu zakupowym. 😉

ZAMÓWIENIA

Jak działają kampanie sprzedażowe?
Codziennie oferujemy produkty, najlepszych sportowych marek z Polski i całego świata. Oferty są ograniczone czasowo, a produkty ograniczone sztukowo i szybko znikają. Żeby mieć pewność, że nie przegapisz okazji która Cię interesuje – wysyłamy w wiadomości email, elektroniczny newsletter.
Składanie zamówienia
Składanie zamówienia jest bardzo proste, ponieważ, korzystasz z szybkiego koszyka, do którego możesz dodać produkt, bezpośrednio z widoku listy produktów. Drugim krokiem jest szybka płatność – znajdziesz ją klikając w ikonę koszyka i przycisk „Do kasy”. Adres dostawy podajesz tylko raz i zostaje on zapisany dla kolejnych zamówień. Następnie na jednej stronie, bez żadnych zbędnych kroków wybierasz sposób dostawy i sposób płatności. Potwierdzenie zakupu i informacje o jego statusie, otrzymasz mailem, a dodatkowo możesz śledzić swoje zamówienie w panelu „Moje konto”, zakładce „Zamówienia i zwroty”. Łatwe? – rozwijamy się dla Ciebie, bo wiemy jak ważny jest Twój czas!
Zamówienia przez telefon
Zapraszamy, u nas możesz kupować również przez telefon. Musisz tylko być zarejestrowanym użytkownikiem Zumbi Club. Wystarczy, że zadzwonisz do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer telefonu + 48 576 800 306 (koszt połączenia, zgodny ze stawką operatora). Będziesz mógł złożyć zamówienie podczas rozmowy z konsultantem. Opcja ta nie wiąże się z dodatkową opłatą i dotyczy tylko aktualnych kampanii w naszym sklepie
Jak opłacić zamówienie złożone telefonicznie?

Jeżeli chcesz zapłacić za zamówienie złożone telefonicznie przelewem bankowym, poniżej znajdziesz nasze dane. Pamiętaj proszę, aby w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia. O przyjęciu płatności poinformujemy Cię mailowo. Status zamówienia, będziesz również mógł śledzić w panelu „Moje konto”, zakładce „Zamówienia i zwroty”.

Gdzie znajdę numer konta bankowego, żeby opłacić zamówienie?

Jeżeli chcesz zapłacić za zamówienie przelewem bankowym, poniżej znajdziesz nasze dane. Pamiętaj proszę, aby w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia. O przyjęciu płatności poinformujemy Cię mailowo. Status zamówienia, znajdziesz również w panelu „Moje konto” w zakładce „zamówienia i zwroty”

Numer rachunku bankowego Zumbi Club:
Santander Bank: 95 1090 1665 0000 0001 3158 7055

Dane odbiorcy płatności:
Zumbi Cycles Sp. z o.o. (Zumbi Club) ul. Jana Sobieskiego 44a 32-400 Myślenice

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
W każdej chwili masz dostęp do statusu swojego zamówienia w panelu „Moje konto”, zakładce „Zamówienia i zwroty”, klikając w szczegóły zamówienia. Informację na temat postępów w jego realizacji, wraz z każdą zmianą statusu, otrzymasz również na swój adres emial.
Jak zmienić adres dostawy lub dane do faktury po złożeniu zamówienia?
Jeżeli po dokonaniu zamówienia, zbędziesz chciał zmienić dane do rachunku/faktury bądź adres dostawy,możesz to zrobić do momentu przygotowania przez nas przesyłki. W panelu „Moje konto” w zakładce „Zamówienia i zwroty”, w szczegółach, kliknij w pole „zapytaj o zamówienie” i podają nowe dane w wiadomości wysyłanej do nas wraz z numerem Twojego zamówienia.
Jak otrzymać fakturę na firmę?
Podczas składania pierwszego zamówienia w formularzu informacyjnym w rubryce „Twoje dane” (znajdziesz go w podsumowaniu zamówienia) podaj dane firmy wraz z numerem NIP, na rzecz której chcesz, abyśmy wystawili fakturę. Jeżeli chcesz, aby zamówienie wysłane zostało na inny adres niż „firmowy”, uzupełnij pole „Inny adres wysyłki”. Dane zostaną automatycznie zapisane w panelu „Moje Konto”, zakładce „Moje dane”. Będziesz mógł je zmieniać w dowolnym momencie.
W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
W każdej chwili masz dostęp do statusu swojego zamówienia w panelu „Moje konto”, zakładce „Zamówienia i zwroty”. Do momentu przygotowania paczki, możesz zmienić adres dostawy lub faktury, a także anulować zamówienie (wybrane produkty lub całość), klikając w przycisk „anuluj zamówienie”. Jeżeli nie widzisz możliwości anulowania zamówienia, oznacza to, że zostało już przygotowane do wysłania, bądź jest w drodze do Ciebie. Anulacji, na tych samych zasadach możesz dokonać również, wysyłając wiadomość zawierającą numer zamówienia, oraz nazwy produktów, których anulacja dotyczy na adres: info@zumbiclub.pl.

ZWROTY

Czy w Zumbi Club istnieje możliwość wymiany towaru?
Możesz wymienić towar na kartę podarunkową o tej samej wartości lub dokonać zwrotu produktu.
Czy opakowanie oryginalne można zastąpić innym?
Zadbaj o to, aby było ono dobrze zamknięte w celu uniknięcia zagubienia artykułów.
Czy muszę sam adresować paczkę?
Jeżeli nie jest to przesyłka wielkogabarytowa, nie ma potrzeby adresowania paczki. Wyślemy do Ciebie etykietę zwrotną lub kod zwrotu.
Jak zwrócić zamówienie?
Zaloguj się do panelu „Moje konto” , podając nazwę użytkownika i hasło. W szczegółach zamówienia można złożyć wniosek o zwrot. Przesyłkę nadasz w paczkomacie, lub przekażesz paczkę kurierowi pod wskazanym adresem w przeciągu 24-48h. Nie ma potrzeby załączania wydrukowanej faktury.
Jak anulować lub zmodyfikować wniosek o zwrot?
Aby zmodyfikować lub anulować wniosek o zwrot, prosimy o kontakt z nami
Kiedy upływa termin zwrotu?
Przypominamy, że artykuły do zwrotu należy odesłać w terminie do 30 dni od daty odbioru zamówienia, zanim upłynie termin zwrotu.

PŁATNOŚCI

Jakie rodzaje płatności akceptowane są przez Zumbi Club?
W Zumbi Club masz możliwość wyboru spośród wielu metod płatności. Dla Twojej wygody udostępniamy usługi takich operatorów jak: Przelewy24, PayPo Paypal, Płatność kartą Visa i Mastercard, przelew tradycyjny, a także systemy ratalne Mbanku i Alior Banku.
Czy płatności są bezpieczne?
Nasze poważne podejście do bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji, gwarantuje ich pełną poufność i ochronę. Wprowadzone podczas rejestracji dane wykorzystywane są tylko i wyłącznie przez Zumbi Club i do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane te chronimy zgodnie z ustawą w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. W celu zabezpieczenia dokonywanych transakcji płatniczych online stosujemy najnowocześniejsze techniki zabezpieczeń, takie jak Secure Socket Layer (SSL). SSL jest amerykańskim, uznanym protokołem zabezpieczającym wymianę danych. Wszystkie podane przez naszych Klientów dane, są kodowane w sposób trudny do rozszyfrowania.
Bezpieczeństwo transakcji dodatkowo, zapewniane jest przez naszych operatorów finansowych takich jak: Przelewy24 i PayPal, Visa, Master Card

W związku z dobrą praktyką bezpieczeństwa, zalecamy zmianę hasła co jakiś czas. Zmień swoje hasło

Jak zrealizować bon rabatowy?
Po wybraniu produktów i dodaniu ich do koszyka, przejdź do panelu „Moje konto” i zakładki „Bony rabatowe”. Znajdziesz tam swoje bony rabatowe. Możesz wybierać spośród wszystkich dostępnych dla Ciebie bonów. (Pamiętaj, że są one przyznawane indywidulanie i nie ma możliwości skopiowania ich z innego konta, ani łączenia ze sobą). Obok nazwy wybranego bonu, znajduje się jego unikalny kod. Skopiuj go. Następnie przejdź do koszyka i kliknij przycisk „do kasy”. W oknie służącym do finalizacji zakupów znajdź rubrykę „Bon rabatowy”, znajdującą się w prawym górnym rogu, wklej kod który skopiowałeś i naciśnij przycisk „zastosuj”. System automatycznie przeliczy wartość transakcji, a informację o wysokości rabatu, powinieneś widzieć na dole strony w podsumowaniu zakupów. Jeżeli tak się jednak nie stało, sprawdź czy poprawnie skopiowałeś kod i wklej go ponownie.

ZAKUPY NA RATY

Jak kupić na raty?

Procedura i formalności są bardzo proste. Sposób zakupu przedstawiamy w czterech krokach:

  1. Dodaj produkt / produkty do koszyka
  2. W metodzie płatności wybierz opcję “Przelewy24”
  3. Po przejściu do okna płatności system Przelewy24, na dole strony, zaznacz opcję raty w wybranym banku (Raty Mbank lub Raty Alior Bank)
  4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją banku, wypełniając formularz z danymi – proces odbywa się szybko i całkowicie online.
  5. Po zatwierdzeniu zakupu, otrzymasz informację o rezerwacji Twojego produktu / produktów, a po przyznaniu decyzji pozytywnej, zamówiony produkt / produkty, zostaną przygotowane i wysłane do Ciebie w terminie podanym w zamówieniu.
Jaka jest minimalna kwota zakupów na raty?
Kwota którą możesz rozłożyć na raty to minimalnie 300 zł.
Czy wszystkie produkty dostępne w klubie mogę kupić na raty?
Aby umożliwić spełnianie marzeń, wprowadziliśmy możliwość zakupu produktów dostępnych w klubie w opcji ratalnej. Możecie Państwo skorzystać z zakupów ratalnych na wszystkie produkty dostępne w Zumbi Club od kwoty 300 złotych.
Czy mogę skorzystać z rat dla wszystkich produktów z koszyka?
Możesz uzyskać raty na całą wartość swojego koszyka, niezależnie od ilości produktów które wybrałeś. Minimalna kwota wartości koszyka to 300 złotych.
Czy mogę uzyskać raty tylko na wybrany produkt z koszyka?
Tak, możesz uzyskać raty na jeden wybrany produkt z koszyka lub wziąć na raty wszystkie produkty dostępne w koszyku. Niezależnie od Twojego wyboru, będzie to jedna transakcja ratalna i jedna rata za wszystkie zakupione produkty
Czy mogę wziąć na raty tylko część kwoty zakupu?

Tak, oczywiście. Sytuacje najlepiej obrazuje poniższy przykład:

Jeśli kupujesz kask w cenie 1000 zł
a) możesz zapłacić z własnych środków kwotę 500 zł
b) pozostałą kwotę 500 zł możesz rozłożyć na raty
c) możesz także uzyskać raty na całą wartość transakcji: 1000 zł

Możesz również podzielić płatność całego koszyka

Jeśli kupujesz kask w cenie 1000 zł i buty w cenie 300 zł
a) możesz zapłacić z własnych środków kwotę 300 zł
b) kwotę 1000 zł możesz rozłożyć na raty
c) możesz także uzyskać raty na całą wartość transakcji: 1300 zł

Jakie banki udzielają rat w Zumbi Club?
Przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę zakupów na raty w Mbanku, Alior Banku, Santander Banku, a także w systemie PayPal.
W jaki sposób zostaną zwrócone środki, jeżeli odstąpię od umowy zakupu?
Każdy produkt zakupiony w Zumbi Club, można bezpłatnie zwrócić w ciągu 30 dni, od daty otrzymania przesyłki, niezależnie od tego czy został zakupiony ze środków, własnych czy w opcji ratalnej. Zwrot środków następuje na środek płatniczy, za pośrednictwem którego dokonano zakupów. W przypadku zakupów na raty, środki zostaną zwrócone na Twoje konto, podane w formularzu zwrotu. Pamiętaj, aby poinformować bank z którym zawarłeś umowę ratalną o odstąpieniu od umowy zakupowej.
Czy mogę odstąpić od umowy ratalnej
Tak, w ciągu 7 dni od otrzymania decyzji ratalnej, możesz odstąpić od umowy, kontaktując się z wybranym bankiem, bądź operatorem systemu ratalnego, takim jak PayPal, lub Przelewy24

BONY RABATOWE

Jak zaprosić znajomych do Zumbi Club?
Warto się dzielić pasją do sportu, dlatego zapraszaj swoich znajomych i zdobywaj premie. Żeby zaprosić znajomego do korzystania z Zumbi Club, przejdź do panelu „Moje konto”, zakładki „Bony rabatowe” i podaj adres email znajomego. Wyślemy do niego zaproszenie, a Ty otrzymasz premię, którą wykorzystasz na swoje zakupy. Twój znajomy otrzyma wiadomość emial z linkiem do rejestracji w serwisie Zumbi Club. Wystarczy, że poda swój adres email i hasło, a stanie się członkiem naszej społeczności zakupowej.
Gdzie znajdę swoje bony rabatowe?
Lista Twoich kodów i bonów rabatowych, znajduje się w panelu użytkownika –„Moje konto” w zakładce „Bony rabatowe”
Jakie bony dostępne są w Clubie?

W naszym serwisie udostępniliśmy dla Ciebie, możliwość zdobycia następujących bonów:
a) bon premiowy od wartości zakupów poleconego użytkownika
b) bon powitalny za rejestrację w serwisie
c) bon indywidualny, o którego przyznaniu decydujemy sami
d) bon okolicznościowy, który możesz otrzymać w skutek okolicznościowej promocji

Bon Premiowy – na czym polega?
Bon premiowy, oferuje możliwość, dzięki której za zakupy, zaproszonych przez Ciebie znajomych, otrzymasz nagrodę. To premia, która narasta bez limitu! Kwotę, którą uzbierasz, wykorzystasz na swoje zakupy.
Jak zdobyć Bon Premiowy
To proste 😉 Po pierwsze, musisz być już zalogowanym użytkownikiem w Zumbi Club. Po drugie, zapraszasz do Zumbi Club swoich znajomych, podając ich adresy email w zakładce „bony rabatowe” .Od momentu pierwszych zakupów, otrzymywać będziesz premię w postaci, procentowej wartości koszyka zakupowego. Będzie tak za każdym razem, kiedy Twoi znajomi skorzystają z kampanijnych ofert i dokonają zakupów w klubie.
Bon Premiowy – zasady naliczania premii
System nalicza premię automatycznie, dzięki zakupom dokonywanym przez Twoich znajomych. Wartość premii wynosi od 1% do 10%. Aktualne saldo możesz sprawdzić w panelu użytkownika „Moje konto” w zakładce „bony rabatowe. Wartość premii zwiększa się wraz z wolumenem zakupów Twoich znajomych. Premia narasta bez limitu.
Bon Premiowy – ilu mogę mieć znajomych?
Możesz mieć nieskończoną liczbę znajomych, którym polecisz korzystanie z Zumbi Club. Wartość Twoich premii, będzie zwiększać się za każdym razem, kiedy Twoi znajomi dokonają zakupów. Premie kumulują się do jednego bonu! Sprawdź saldo poleceń, klikając „bony rabatowe”
Bon Premiowy – jak zarobić więcej?

Polecaj Zumbi Club większej liczbie znajomych, a wraz ze wzrostem wolumenu sprzedaży z Twoich poleceń, procent również będzie rósł, nawet do 10% na zawsze! Czy to dobry deal? Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, możesz zawsze skontaktować się z nami 😉

Bon Powitalny – jak go otrzymać?
Bon powitalny, możesz otrzymać np. w trakcie trwania określonej promocji, zakładając konto w Zumbi Club. Wystarczy, że się zarejestrujesz, a swój bon znajdziesz w panelu użytkownika „Moje konto”, zakładce „bony rabatowe”. Bony te przyznawane są okazjonalnie, więc musisz na nie polować!
Bon Indywidualny – na jakich zasadach jest przyznawany?
Jest to bon, który może zostać przyznany tylko przez administratora serwisu w szczególnych sytuacjach. Bon znajdziesz w panelu użytkownika „Moje konto”, zakładce „bony rabatowe”.
Bon Okolicznościowy – jak z niego skorzystać
Bon ten, przyznawany jest podczas specjalnych okazji. Wliczamy do niego bony świąteczne, mikołajkowe, na dzień kobiet, itp. Obserwuj nasze kampanie i wyszukuj informacji o bonach w zakładce „bony rabatowe”
Jak skorzystać z bonu rabatowego podczas składania zamówienia?
Po wybraniu produktów i dodaniu ich do koszyka, przejdź do panelu „Moje konto” i zakładki „Bony rabatowe”. Znajdziesz tam swoje bony rabatowe. Możesz wybierać spośród wszystkich dostępnych dla Ciebie bonów. (Pamiętaj, że są one przyznawane indywidulanie i nie ma możliwości skopiowania ich z innego konta, ani łączenia ze sobą). Obok nazwy wybranego bonu, znajduje się jego unikalny kod. Skopiuj go. Następnie przejdź do koszyka i kliknij przycisk „do kasy”. W oknie służącym do finalizacji zakupów znajdź rubrykę „Bon rabatowy”, znajdującą się w prawym górnym rogu, wklej kod który skopiowałeś i naciśnij przycisk „zastosuj”. System automatycznie przeliczy wartość transakcji, a informację o wysokości rabatu, powinieneś widzieć na dole strony w podsumowaniu zakupów. Jeżeli tak się jednak nie stało, sprawdź czy poprawnie skopiowałeś kod i wklej go ponownie.

DOSTAWY

Jak długo trwa dostawa?
Przewidywany czas realizacji dostawy, podany jest w widoku produktu i podsumowaniu koszyka. Ponadto w panelu użytkownika w zakładce „Zamówienia i zwroty”, można na bieżąco sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia. Znajduje się tam również data dostawy.
W jaki sposób towar zostanie wysłany?
Zamówiony towar wysyłamy z naszego magazynu, znajdującego się w Polsce. Wysyłkę realizujemy nie później, niż wskazuje to termin zaznaczony na stronie wybranego przez Ciebie produktu. Partnerem logistycznym jest firma InPost, dlatego możesz korzystać z dostaw kurierskich i paczkomatowych na terenie całego kraju. Towar wysyłany jest na adres dostawy podany podczas składania zamówienia. Jeżeli chcesz zmienić adres przejdź do panelu „Moje konto”, „Zamówienia i zwroty” i kliknij w przycisk zapytaj o zamówienie. W wiadomości, podaj nam adres, na który ma zostać wysłana paczka, lub kod paczkomatu. Masz na to czas, do momentu, kiedy nie zmienimy statusu zamówienia na „spakowane”
Jak ustalić indywidualny termin odbioru przesyłki?

Składając zamówienie wielkogabarytowe, prosimy o podanie numeru telefonu do kontaktu. Umożliwi to firmie kurierskiej umówienie daty dostawy przesyłki. Mniejsze przesyłki, będą czekać w paczkomacie przez 48h. Na podany numer telefonu otrzymasz informację z możliwością, przedłużenia terminu pozostawienia przesyłki w paczkomacie. Jest tu usługa dodatkowo płatna. Opłatę pobiera firma InPost. O dostawie mniejszej przesyłki kurierskiej, zostaniesz poinformowany za pośrednictwem maila i sms-a, gdzie będziesz mógł podać dogodny dla Ciebie termin odbioru przesyłki.
Dodatkowo w wybranych przypadkach istnieje, możliwość ustalenia indywidualnego terminu odbioru przesyłki. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 576 800 306 (koszt połączenia, zgodny z taryfą operatora) lub mailowy info@zumbiclub.pl

Odbiór osobisty towaru
Obecnie osobisty odbiór zakupionego towaru jest niemożliwy. Dostawę towaru, realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich
Gdzie można sprawdzić przewidywany termin dostawy towaru?
W panelu użytkownika w zakładce „Zamówienia i zwroty”, można na bieżąco sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia. Znajduje się tam również przewidywana data dostawy.
Gdzie znajdę numer listu przewozowego?
Po nadaniu przez nas paczki, otrzymasz wiadomość emial i sms z numerem swojej przesyłki. Śledzić ją będziesz mógł na stronie przewoźnika InPost z którego usług korzystamy najczęściej. Śledzenie przesyłek InPost:
Jaki jest koszt wysyłki

Jesteśmy EKO! Nie używamy folii, taśm i wypełniaczy, a wszystkie zamówione produkty wysyłamy w jednej paczce. Koszt wysyłki i opakowania wynosi:

  • odbiór w paczkomacie – 10,90 zł / darmowy zwrot
  • przesyłka kurierska – 12,90 zł / darmowy zwrot
  • do produktów wielkogabarytowych mogą zostać naliczone dodatkowe koszty, o czym informujemy przy każdym produkcie, którego dotyczy dopłata
Czy można wysłać zamówienie poza Polskę?
Obecnie realizujemy zakupy i dostarczamy towar na terenie Polski. Jeżeli masz taką potrzebę, skontaktuj się z nami.

WYMIANA I ZWROT

W Jaki sposób zwrócić towar?

Dyspozycję zwrotu zamówienia, możesz złożyć z poziomu swojego konta w Zumbi Club. Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę „Zamówienia i zwroty”, wybierzesz konkretne zamówienie, klikając w szczegóły, a następnie w pole „Zwróć zamówienie”. Możesz zwrócić całe zamówienie, lub wskazać produkt, który chcesz zwrócić. Wyświetlą Ci się również, informacje niezbędne do zamówienia przesyłki zwrotnej. Możesz nadać przesyłkę w paczkomacie lub zamówić kuriera, który odbierze paczkę. Następnie, otrzymasz od nas potwierdzenie zwrotu i etykietę przewozową, lub kod do zwrotu paczki w paczkomacie.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu za pomocą maila, wyślij do nas wiadomość  na adres info@zumbiclub.pl, podając w treści nazwę zwracanego artykułu, numer zamówienia, oraz przyczynę zwrotu. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zwrotu i informację niezbędne do zamówienia odbioru paczki

Czy zwrot towaru jest bezpłatny?

Dajemy z siebie maksa, dla Was 😉 – dlatego zwroty w klubie są bezpłatne dla większości przesyłek. Z darmowego zwrotu wyłączamy tylko przesyłki wielkogabarytowe takie jak rowery, ramy, koła, narty, namioty, itp.

Jaki jest termin zwrotu towaru?
Na zwrot towaru, masz czas do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku wykrycia wady produktu, po upływie tego okresu, możesz skorzystać z reklamacji. Skontaktuj się z nami. Rozpatrzymy indywidualnie każdą sprawę i postaramy znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Zwrot środków, następuje na środek płatniczy za pomocą którego dokonałeś zakupu. Przelew w praktyce realizujemy od 2 do 7 dni roboczych od chwili zarejestrowania przesyłki zwrotnej, na magazynie – poinformujemy Cię o tym mailowo. Po zleceniu przelewu, również otrzymasz maila z potwierdzeniem. Dodatkowo, status Twojego zgłoszenia, możesz również zobaczyć w panelu klienta w zakładce „zamówienia i zwroty”.
Czy towar podlega gwarancji?
Towary dostępne w serwisie Zumbi Club, w większości objęte są gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.
Jak złożyć reklamację?
W przypadku konieczności złożenia reklamacji, prosimy o przesłanie wiadomości email na adres info@zumbiclub.pl z opisem sytuacji i zdjęciami obrazującymi uszkodzenia / wadę produktu. Prosimy o podanie swoich oczekiwań (naprawa / rabat / zwrot / wymiana). Zgłoszenie zostanie zarejestrowane w momencie jak otrzymasz odpowiedź, potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia. Od tego momentu w ciągu maksymalne 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Koniecznie może być odesłanie towaru do nas lub do producenta, celem dokonania oględzin. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj
Otrzymałem nieprawidłowy artykuł
Bardzo przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o kontakt z nami, zamówimy kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę. Wymienimy ją na prawidłową, albo zwrócimy Ci pieniądze.

ZNAJOMI

Czy mogę polecić Zumbi Club swoim znajomym?
Jasne! To dla nas zaszczyt i oznaka, że lubisz to co robimy, bo polecasz nas swoim znajomym. Z przyjemnością docenimy pokładane w nas zaufanie, dlatego odwdzięczamy Ci się za każde polecenie, przekazując w prezencje dostęp do „Bonów Premiowych” Więcej na ten temat dowiesz się czytając niniejsze FAQ w dziale „Bony”
Jak zaprosić znajomych do Zumbi Club?
Aby zaprosić znajomego do Zumbi Club, wystarczy że klikniesz w pole „Zaproś znajomych” znajdujące się w prawym górnym rogu menu strony. Po wpisaniu adresu email znajomego, zaproszenie zostanie automatycznie do niego wysłane

KONTAKT

W jaki sposób mogę skontaktować się z Zumbi Club?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, kliknij w link, tam znajdziesz nasze dane kontaktowe.
Jak uzyskać więcej informacji na temat produktu?
W każdym produkcie znajdziesz informacje opisujące cechy, zastosowanie, szczegóły produktu, a także tabele rozmiarów i inne możliwości dopasowania produktu do Ciebie. Jeżeli wiedza podana w produkcie jest niewystarczająca, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy
Czy Zumbi Club posiada sklep stacjonarny?
Prowadzimy model sprzedaży online, dzięki czemu możesz cieszyć się najniższymi cenami w sieci!
Jak nawiązać współpracę B2B z Zumbi Club?
Jesteś producentem lub dystrybutorem sportowych marek? Kliknij w link i nie wstydź się złożyć nam oferty. Pod linkiem, znajdziesz dedykowane dane kontaktowe.
Jak podjąć pracę w Zumbi Club?
Nie boisz się wyzwań? To aplikuj do nas. Wejdź tutaj i poznaj szczegóły
Zumbi store
Najniższe ceny w klubie rekompensują dłuższy
czas oczekiwania na realizację zamówienia.
Nie chcesz czekać i wolisz kupić towar od ręki?
0
Koszyk
  • Koszyk jest pusty